Brann Bataljonen BergenForumoversiktTifo, sanger o.l.... (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)HJELP ÆKEBERGET:)
Sider: [1]
Print
Skrevet av Emne: HJELP ÆKEBERGET:)  (Lest 2406 ganger)
Ækeberget
Medlem

Vis profil
« på: September 27, 2011, 23:05:25 »

Hei! mitt navn er Ronny, har bodd i Bergen i flere år og er aktiv BRANN-suporter:)
Nå er det slik at eg har flyttet til sørlandsbyen Flekkefjord! liten guds-forlatt by!
Flekkefjord spiller i 3div Blunker å i år har Ækeberget som vi kaller oss, blitt antagelig 3 divs beste suporter-klubb på lands-basis!
Det jeg lurer på er om vi kunne få kjøpt gammelt/oppbrugt utstyr av dere i bataljonen til en god pris:) i og med vi også er røde å hvite:)
Tenker på flagg..  store og små!
bannere osv....
har dere noe greier eller? Gliser
Loggført
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1 på: September 27, 2011, 23:19:19 »

Flekkefjords tetthet av bedehus og frimenigheter tilseier vel at den er alt annet enn gudsforlatt Rekker tunge .
Loggført

Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
Ækeberget
Medlem

Vis profil
« Svar #2 på: September 27, 2011, 23:30:11 »

JEVLA vanskelig å komme seg igjennom byen uten å bli glad-kristen:)
Loggført
apop
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #3 på: September 28, 2011, 18:20:11 »

Dere er gode supportere ja, enda bedre hvis dere dropper vuvuzela og trommer Blunker
Loggført
Northside
Webgruppen

BGG

Vis profil WWW
« Svar #4 på: September 28, 2011, 19:56:06 »

Har svært lite gammelt tifo-utstyr å gi vekk. Det meste bruker vi til det ikke er mer å bruke. Kan ikke huske sist vi kastet noe i bosset, bortsett fra plasbannere, kasteruller og oppbrukt pyro.
Loggført

Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #5 på: Oktober 03, 2011, 20:46:55 »

Trenger dere nokre spelarar?
Loggført

Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
Sider: [1]
Print
Gå til: