Torvanger
Medlem
|
 |
« på: August 30, 2011, 09:22:01 » |
|
Ser at cupen har større fokus enn TL-kampene akkurat nå, og det er vel ikke unaturlig i og med at kampen om seriegullet langt på vei er avgjort. Uansett skal matchen mot Molde 11.09 gjennomføres og det er vel hevet over enhver tvil at Brann har endel å rette opp mot romsdalingene.
Med en av TLs beste keepre og et tettere og mer kompakt forsvar enn tidligere, bør Brann ha muligheter for å unngå å drite seg fullstendig ut på Røkkeløkka. Det er lenge til 11.09, men jeg lukter muligheter for Guastavino i denne matchen.
|
|
|
|
« Siste redigering: August 31, 2011, 10:10:07 av mbersve »
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #1 på: August 31, 2011, 00:15:24 » |
|
Forsvaret er vel Moldes svakhet, det offensive det som er det sterkeste. Ålesund kunne fint scoret flere mål mot dem, men de var altfor dårlig med avslutningene. De var riktignok uheldig som ikke scorte på en som ble reddet på streken, men Molde var effektive, det var ikke Ålesund.
En kamp for Haugen også, Mjelde kommer til å bli stoppet gang på gang mot midtbanen til Molde. De har Thioune, Eikrem og Hoseth, det blir tøft nok! Få Haugen fra start for en gangs skyld, sånn at han kan bevise hva han er god til. Mjelde er alt for treg, og det er verken Thioune eller Eikrem.
Ellers ser jeg nesten samme lag som mot Tromsø, bare at Sævarsson er suspendert. Betyr vel enten Holmvik eller Kalvenes på venstreback og Fakiri på høyre. Kalvenes på venstreback og Holmvik venstre flanke kunne være noe. Haugen og Gustavinho holder de andre plassene. Ojo har fått hvile så han kan starte. Brann må ha fart for å kunne angripe Molde, og da ryker Mjelde! Synd at Sævarsson er suspendert, kunne blitt farlig på flanken.
Torp og Austin selvskreven på midtbanen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend
Medlem
|
 |
« Svar #2 på: August 31, 2011, 10:10:42 » |
|
Brann må ha fart for å kunne angripe Molde, og da ryker Mjelde! Dessverre vet vi alle at dette ikke skjer
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #3 på: August 31, 2011, 10:42:38 » |
|
kampforløp: vi legger oss dypt og blir overkjørt. Angrepsspillet består i å sparke ballen så langt vi kan.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"og der snubler Sæternes igjen"
|
|
|
Lasaron
Medlem
|
 |
« Svar #4 på: August 31, 2011, 10:47:26 » |
|
Huff! Du har dessverre rett. Molde "er jo så god med ballen". Da får Molde gjøre det de er god på, og trener på. Og de lange ballene er relativt enkle for motstanderne å forsvare seg mot. Kjipt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #5 på: September 01, 2011, 01:56:19 » |
|
Brann må ha fart for å kunne angripe Molde, og da ryker Mjelde! Dessverre vet vi alle at dette ikke skjer Vet, og det er jævlig trist.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjell249
Medlem
|
 |
« Svar #6 på: September 07, 2011, 16:17:22 » |
|
Da ryker Haugen også ut, som egentlig ikke har vært inne:) Det hadde vært spennende med Bentley og Larsen på kantene. Kunne blitt en vel offensiv oppstilling...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #7 på: September 07, 2011, 16:19:57 » |
|
Hva har skjedd? Hvor?
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #8 på: September 07, 2011, 16:23:58 » |
|
Jeg tror han tenker på at Haugen ryker hvis vi skal ha fart, fordi han mener at Haugen er tregere enn både Mjelde og Torp.
Selvfølgelig hadde det vært spennende med Larsen fra start, men det kommer selvfølgelig aldri til å skje at Skarsfjord lar Larsen starte denne kampen. Han er veldig heldig hvis han får et innhopp. Hva skjedde forresten med at det er hodeløst med fire spillere på topp uten defensive fibre?
Jeg blir veldig overrasket hvis Skarsfjord starter med en annen offensiv trio enn Holmvik - Guastav - Mjelde, kanskje Bentley istedenfor Holmvik, men det er nok det aller lengste Skarsfjord vil strekke seg når det gjelder å ta sjanser.
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #9 på: September 07, 2011, 16:30:35 » |
|
Ah, selvsagt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
Atlin
Medlem
|
 |
« Svar #10 på: September 08, 2011, 21:15:23 » |
|
Ole Gunnar Solskjær er en mann jeg har lite respekt for, etter handsen til Wangberg i RBK - MFK. Jeg er selvsagt ikke noe Rosenborg-supporter, men det er søren meg kvalmt at han lager såpass mye drama om en hands som kunne hendt hvem som helst. Molde-spillerene har ingenting å være glade for, sjekke dette: fotball.aftenposten.no/multimedia/archive/00144/lustig_body_144276o.jpghttp://fotballmagasinet.no/images/bilder/867/600_DSC_7000%20mikael%20lustig%20header.JPGhttp://home.no/daunty/thioune_issah.gifGrisespill på øverste nivå, og jammen meg er det Vatshaug som er involvert i begge av linkene mine. Forsvaret til Molde er den delen jeg missliker mest, og spessielt spilleren ved navnet Vatshaug. Når det gjelder mitt kjære Brann håper jeg at vi klarer å nappe oss 3 poeng fra Molde. Vi er gode nok til å slå Molde, vi er gode nok til å vinne serien og vi er gode nok til å vinne cupen. Seriegullet er ikke kjørt enda, og ihvertfall ikke medaljene. Jeg har en stor tro på at vi vil levere en god kamp, og ikke utlevere en lik kamp som 8-0 tapet fra 2008-sesongen. Ojo er sterk i lufta, samtidig som Diego kan vise oss hva fotball egentlig er. Ja, jeg har en tro på poeng.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Huff
Medlem
|
 |
« Svar #11 på: September 08, 2011, 23:07:23 » |
|
Huff! Du har dessverre rett.
Vet det.  Men, fra spøk til alvor. Fukter tap lang vei dette, stortap faktisk. Molde er et bedre lag enn oss, men kanskje har vi fru fortuna på vår side. Får håpe Molde viser sammme form som de gjorde borte mot FKH.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skarsfjord må gå!
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #12 på: September 08, 2011, 23:49:21 » |
|
Har ikke særlig troen på 3-poeng, men da blir heller gleden veldig stor om det skulle bli poeng eller seier.
Det er fordi Molde har ett veldig godt lag, spesielt midtbanen. Austin må være i veldig god form for å kunne dominere, mens Mjelde blir for treg.
Hele Brann er nødt å prestere i denne kampen for å få minimum ett poeng. Det har nå vært landslagspause og håper Ojo har fått hvile nok, og at Gustav har blitt bedre på det han er god på. Mjelde har jeg ingen forhåpninger til, har aldri likt fyren! Han spilte bra i starten av sesongen, scorte noen mål og bidro til at resultatet kom i Branns favør. Ellers har han vært boss.
Er også spent på forsvaret mot kjappe offensive spillere.
Mener Molde sitt svakeste ledd er forsvaret. Syntes Vegard Forren har tapt seg, og Ojo bør ha en god sjanse mot han om det er han som skal markere Ojo. Gustavinho kan fint bruke farten og teknikken sin mot han, er viktig å utnytte deres svakeste ledd. Akkurat som Danmark mot Norge så utnyttet Danmark Norges svakeste ledd, John Arne Riise.
Det er viktig å være fokusert og vinne midtbanekrigen. Om Austin er i god form så ser jeg en mulighet, men det er mye om og hvis, og til syvende og sist er Molde sterkere enn Brann.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BrannSupporter
Medlem
|
 |
« Svar #13 på: September 09, 2011, 00:20:58 » |
|
Ser ingen billettinfo på verken brann- eller bataljonen.no. Går ut i fra det går fint å kjøpe billett i døren til denne kampen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Wingfoot
Medlem
|
 |
« Svar #14 på: September 09, 2011, 13:49:00 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Står på Frydenbø og synger av full hals!
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #15 på: September 09, 2011, 13:50:59 » |
|
Grorud og Yaw i midten? Det kan bli morsomt...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #16 på: September 09, 2011, 13:58:51 » |
|
Faenihelvete. 3/4 av forsvaret ute. Og førstevalgene er ikke en gang spesielt gode!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB-Tony
Administrator
Legenden over alle legender
|
 |
« Svar #17 på: September 09, 2011, 14:00:40 » |
|
Ser ingen billettinfo på verken brann- eller bataljonen.no. Går ut i fra det går fint å kjøpe billett i døren til denne kampen?
http://www.moldefk.no/index.php?page_id=8637Bortebilletter selges som regel alltid 1,5 t før kampstart, og regner med at søndagens kamp ikke er noe unntak. Faenihelvete. 3/4 av forsvaret ute. Og førstevalgene er ikke en gang spesielt gode!
Eneste positive med fraværene må være at Grønner antagligvis får plass på benken. Håper han får en brukbar høstsesong.
|
|
|
|
« Siste redigering: September 09, 2011, 14:02:43 av BBB-Tony »
|
Loggført
|
Mvh Tony Nordtveit
Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #18 på: September 09, 2011, 14:04:14 » |
|
Hvordan kan det bli da?
Fakiri - Grorud - Yaw - Homvik
Grønner - Grorud - Yaw - Fakiri
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #19 på: September 09, 2011, 14:05:49 » |
|
Tror den øverste rekken der er desidert mest aktuell.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BBB-Tony
Administrator
Legenden over alle legender
|
 |
« Svar #20 på: September 09, 2011, 14:06:51 » |
|
Hvordan kan det bli da?
Fakiri - Grorud - Yaw - Homvik
Grønner - Grorud - Yaw - Fakiri
Tror nok ikke Skarsfjord benytter seg av Grønner fra start av. Fakiri-Grorud-Yaw-Holmvik er nok mest sansynlig i mine øyner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Mvh Tony Nordtveit
Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.
|
|
|
Torvanger
Medlem
|
 |
« Svar #21 på: September 09, 2011, 14:25:40 » |
|
Min ellever:
Piotr
Fakiri - Grorud - Austin - Haugsdal
Mjelde - Torp
Haugen - Guastavino - Bentley
Ojo
Benk: Larsen, Labukas m.m.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ostraume
Medlem
|
 |
« Svar #22 på: September 09, 2011, 14:28:26 » |
|
Austin må vi ha på midtbanen om vi skal ha noen sjanse i denne kampen. En 4er med Fakiri - Yaw - Grorud - Holmvik er det beste vi kan varte opp med, og selvsagt alt for dårlig.
Kjekt for Yaw å få sjansen da. Dette er en kamp med minimal sjanse til poeng uansett, så sånn sett er det ikke den verste å miste litt folk i.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #23 på: September 09, 2011, 14:29:30 » |
|
Austin ned vil styrke backrekken, men svekke den defensive midtbanen voldsomt og føre til mer trøkk mot en svekket og usamstemt backrekke. Tror ikke det er noen god idè.
Piotr Fakiri - Grorud - Yaw - Holmvik Austin - Torp Guastavino - Haugen - Mjelde
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #24 på: September 09, 2011, 15:01:32 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
stig
Medlem
|
 |
« Svar #25 på: September 09, 2011, 15:34:19 » |
|
Det er Brann som styrer med bortebillettene, og vi har ikke tenkt i de baner at det kan bli utsolgt og har derfor ikke tatt ut en bataljonskvote. Har heller ikke sett noe på brann.no, så da blir det vel bare å kjøpe i døren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Nettsideansvarlig
|
|
|
catometeret
Medlem
|
 |
« Svar #26 på: September 09, 2011, 15:55:41 » |
|
Litt høy tabbefrekvens på begge stopperne, pluss at vi møter et lag med gode backer som lett nøytraliserer våre formsvake flankespillere innebærer at dette neppe blir kjekt. På den positive siden er det typisk at Brann vinner kamper som ingen forventer noen verdens ting av, og taper mot bunnlag hjemme, så jeg mister ikke helt troen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
osoerli
Medlem
|
 |
« Svar #27 på: September 09, 2011, 16:11:46 » |
|
Eg ville gått for 4-4-2, angrep er det beste forsvar: Piotr Fakiri - Austin - Grorud - Holmvik Guastav - Haugen - Torp - Bentley Ojo - Larsen
Kjem ikkje til å skje though.
|
|
|
|
|
Loggført
|
EG KJEDAR MEG SKARSFJORD
|
|
|
Atlin
Medlem
|
 |
« Svar #28 på: September 09, 2011, 16:51:48 » |
|
Min ellever:
Piotr
Fakiri - Grorud - Austin - Haugsdal
Mjelde - Torp
Haugen - Guastavino - Bentley
Ojo
Benk: Larsen, Labukas m.m.
Hvorfor skal Austin og Haugsdal spille forsvar? Haugsdal er så vidt jeg vet spiss, og Austin er midtbanespiller som fungerer perkeft sammen med Torp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #29 på: September 09, 2011, 17:09:50 » |
|
Haugsdal er altmuligmann
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Huff
Medlem
|
 |
« Svar #30 på: September 09, 2011, 17:20:18 » |
|
Haugsdal har da spilt back tidligere, bla hele forrige sesong i Løv-Ham, men jeg er ikke spesielt imponert over det lille jeg har sett av han som back i Brann, passiv og nervøs. Holmvik har spilt masse back i Brann, men har stort sett vært elendig. Dette mener jeg plasserer han på sidelinjen, hjelper ikke med erfaring så lenge all erfaring tilsier at en er dårlig.
Usikker på hvor rusten Yaw er, men skal en la tvilen komme han til gode ser jeg følgende lagoppstilling:
1)Grønner-Grorud-Yaw-Fakiri
-------------Austin-Torp
Guastavinho-Haugen-Bentley -----------------Ojo
Dersom Yaw er for rusten tar Austin plassen hans, og Haugsdal eller Mjelde går inn sammen med Torp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skarsfjord må gå!
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #31 på: September 09, 2011, 17:49:07 » |
|
Vi må slutte med disse landslagsspillerne. Tullete.
Piotr
Fakiri Grorud Yaw Holmvik
Austin Torp
Larsen Gustav Haugen
OJO
Det er like greit å bare fyre på fra start her, Molde kommer til å kjøre over oss hvis ikke vi tør i denne.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Derabilo
Medlem
|
 |
« Svar #32 på: September 09, 2011, 18:37:42 » |
|
Jeg skal kjøre på med et spenstig forslag: Mjelde som back. Jeg tror han passer bedre der enn som midtbane, der han litt for ofte blir avslørt på farten.
Polakken Fakiren - Yaw - Grorud - Mjelde Austin - Torp Guastavino - Haugen - Holmvik Ojo
Og så gjelder det å spille kynisk, ofre alt, og satse på kontringer. Vi skal jaggu være god å klare å ta poeng her!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen ut av Norge -
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #33 på: September 09, 2011, 20:40:10 » |
|
Tror det er mest sannsynlig at Austin trekkes ned i forsvaret og Mjelde ned på midten. Da får vi Guastavino, Haugen og Bentley bak Ojo.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #34 på: September 09, 2011, 21:42:01 » |
|
Hvis Austin er i midtforsvaret kommer midtbanen til å bli voldtatt med Mjelde og Torp, om de blir valgt. Mjelde blir fraløpt, og Torp passer mye bedre med Austin. Midtbanen blir totalt svekket, og det er midtbanen krigen kommer til å foregå. Brann må vinne den for å vinne kampen, samt at forsvaret har en plettfri dag på jobben.
Laget: Piotr - Fakiri, Grorud, Yaw, Holmvik - Austin, Torp - Gustavinho, Haugen, Larsen - Ojo
Ikke at det skjer.
Blir sikkert dette: Piotr - Fakiri, Grorud, Yaw, Holmvik - Austin, Torp - Gustav, Mjelde, Bentley - Ojo
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #35 på: September 09, 2011, 21:46:51 » |
|
Tror det er mest sannsynlig at Austin trekkes ned i forsvaret Skal vi tro TV2 Sporten er det Yaw og Grorud som skal spille stoppere med Fakiri og Holmvik på backene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
Lasaron
Medlem
|
 |
« Svar #36 på: September 09, 2011, 22:43:03 » |
|
Skal vi ha sjans må vi gå i strupen på de. Da må Austin være på midten.
Jeg vedder en tier på at dette blir laget:
Lessijevski Fakiri-Yaw-Grorud-Holmvik Torp-Austin Bentley-Guastavino-Mjelde Ojo
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #37 på: September 09, 2011, 23:29:53 » |
|
Tror det er mest sannsynlig at Austin trekkes ned i forsvaret Skal vi tro TV2 Sporten er det Yaw og Grorud som skal spille stoppere med Fakiri og Holmvik på backene. Det høres sannsynlig ut det ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Jose Arrogantio
Medlem
|
 |
« Svar #38 på: September 10, 2011, 00:44:37 » |
|
Jeg skal kjøre på med et spenstig forslag: Mjelde som back. Jeg tror han passer bedre der enn som midtbane, der han litt for ofte blir avslørt på farten.
Polakken Fakiren - Yaw - Grorud - Mjelde Austin - Torp Guastavino - Haugen - Holmvik Ojo
Og så gjelder det å spille kynisk, ofre alt, og satse på kontringer. Vi skal jaggu være god å klare å ta poeng her!
Med Mjelde og Fakiri som back hadde vi hatt Norges tregeste forsvar, nei takk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
brannl
Medlem
|
 |
« Svar #39 på: September 10, 2011, 01:56:35 » |
|
Er også bra sikker på at dette blir laget, kan vedde en del på det, mer enn en tier! Men håper heller Skars velger Haugen inn bak Ojo og Guastav ut på kanten. Austin ned som stopper, og Mjelde som som def midtbane med Torp.Yaw har forferdelig dårlige ferdigheter med ball, og Grorud har heller ikke særlig gode ferdigheter med ball. Med disse to som stopperpar mister vi mye offansivt, så håper ikke det blir løysningen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #40 på: September 10, 2011, 02:48:36 » |
|
Vær så snill, ikke Mjelde som deffensiv midtbane, kommer til å bli rævpult! Han er alt for treg, og Austin må spille midtbane. De kommer til å ha motorvei gjennom midtbanen med Mjelde og Torp, og da er ikke langskuddene fra Hoset og Eikrem langt unna. Og de langskuddene pleier være veldig gode.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Yngve
Medlem
|
 |
« Svar #41 på: September 10, 2011, 10:14:02 » |
|
For dei som lurar: Resultatet vert 4-0 til Molde.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styret kan bli.
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #42 på: September 10, 2011, 10:54:35 » |
|
Vær så snill, ikke Mjelde som deffensiv midtbane, kommer til å bli rævpult! Han er alt for treg, og Austin må spille midtbane. De kommer til å ha motorvei gjennom midtbanen med Mjelde og Torp, og da er ikke langskuddene fra Hoset og Eikrem langt unna. Og de langskuddene pleier være veldig gode.
Sannheten.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hatleking
Medlem
|
 |
« Svar #43 på: September 10, 2011, 11:22:58 » |
|
Sannheten. Austin MÅ spela midtbane, ja. Dersom Molde for lett vinn midtbanekrigen, kan me ikkje klare å stå imot.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Onside !!!
Medlem
|
 |
« Svar #44 på: September 10, 2011, 11:52:17 » |
|
Hva med:
Haugsdal-Yaw-Grorud-Fakiri?
Haugsdal gjorde det veldig bra som back i Løv-Ham og er rask! Vi trenger en rask i 4'er banden bak...
De 6 fremme blir vel som vanlig, Torp, Austin, Mjelde, Gustav, Bentley(Holmvik) og Ojo
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vebo
Medlem
|
 |
« Svar #45 på: September 10, 2011, 13:49:46 » |
|
du får ikke noe odds på den der ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tiocfaidh ár lá
|
|
|
Huff
Medlem
|
 |
« Svar #46 på: September 11, 2011, 00:40:52 » |
|
du får ikke noe odds på den der ... joda, hvis du satser tusen spenn og den går inn sitter du igjen med den nette sum av 1002,34 kroner. altså tjener du to kroner og 34 øre. Selvsagt lagoppstillingen (med forbehold om at noen ikke blir skadet).
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skarsfjord må gå!
|
|
|
helbjo
Medlem
|
 |
« Svar #47 på: September 11, 2011, 04:27:18 » |
|
Er det noen samlingplass for SKB-fansen imorgen før kampen??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
stig
Medlem
|
 |
« Svar #48 på: September 11, 2011, 11:05:07 » |
|
Kompagniet. Skal legge ut nyhet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Nettsideansvarlig
|
|
|
stig
Medlem
|
 |
« Svar #49 på: September 11, 2011, 11:24:43 » |
|
Før kampen reportasje. Samlingsted blir kompagniet i Hamnegaten 47.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Nettsideansvarlig
|
|
|
|