GlennK
Medlem
|
 |
« Svar #50 på: August 26, 2011, 19:38:17 » |
|
Jeg syns så absolutt ikke at Bentley har gjort seg bort så langt, han har gjort mye riktig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #51 på: August 26, 2011, 19:40:42 » |
|
Av alle de sjansene han har fått så skulle det bare mangle. Han har mye å rette opp etter denne katastrofen han har vært i vår og sommer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #52 på: August 26, 2011, 19:45:15 » |
|
Bentley har vært grei i dag. Fortsatt litt for omstendelig, men feilpasningene har han i stor grad kvittet seg med og det er en viktig del av grunnen til at vi ikke blir overkjørt. Vi klarer å holde i laget til vi avslutter og spiller ikke på oss brudd.
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #53 på: August 26, 2011, 19:47:00 » |
|
FAEN! Etter at Brann har dominert i 15-20 minutter nå får Tromsø ett billig mål! Dette er ikke bra nok forsvar!
Får ikke håpe selvtilliten knakk fullstendig nå! Brann fortjener å lede.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Spelaren
Medlem
|
 |
« Svar #54 på: August 26, 2011, 19:48:13 » |
|
Genialt av trefoten der...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #55 på: August 26, 2011, 19:48:41 » |
|
Tafatt forsvar og utrolig kjipt å få den i trynet nå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Romarius
Medlem
|
 |
« Svar #56 på: August 26, 2011, 19:51:12 » |
|
Med unntak av første kvarter var dette bedre enn på lenge. Vi er veldig gode i gjenvinningsfasen, noe av det beste vi har gjort i år. Men det går for tregt, tempoet er lavt. Dette er som i de siste kampene. Målet til Tromsø var selvsagt et drittmål og jævlig surt. Håper ikke det knekker oss. Vi har jo klart å komme tilbake tidligere i år, måtte vi klare det denne gangen også.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
eivhelle
Medlem
|
 |
« Svar #57 på: August 26, 2011, 19:53:24 » |
|
God førsteomgang, men irriterende at Tromsø skal ha så mye tur med hvor ballen spretter. Får lagt ballen elegant til rette av en motspiller når passningen i utgangspunktet vil være håpløs å rekke. Og utligningen kommer selvsagt rett før det blåses av. Det har også vært irriterende å se på den ene linjemannen som dømmer offside i hytt og pine og ødelegger mange gode muligheter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lister
Medlem
|
 |
« Svar #58 på: August 26, 2011, 19:54:21 » |
|
Den som får ekstra mye pes fortjener også en ekstra klapp på skulderen når han gjør det bra. Bentley viser litt av det som bor i han, litt bedre timing på offsidelinjen mangler, men ellers har han offensivt vært bra. Fine løp, sterk med ballen i beina og så langt har han ikke stanset en eneste overgang.
Synd at Gustav er i nestengir, halvt hakk over så hadde det vært 3 - 1.
Tromsø har hatt 2 sjangser og scoret på 1 av de. Vi har hatt minst 3 situasjoner som burde blitt mål.
Mjelde har rotet litt rundt, men vært bedre enn det han har vært i det siste. Ser uansett Haugen for Mjelde som et positivt bytte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Guinness - Makes you drunk
|
|
|
Hatleking
Medlem
|
 |
« Svar #59 på: August 26, 2011, 19:54:49 » |
|
Veldig bra førsteomgong - me fortente ikkje det målet imot der :s
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #60 på: August 26, 2011, 20:15:39 » |
|
Bentley ser ut som en pingvin når han løper!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OmOssSjølOgHansaøl
Medlem
|
 |
« Svar #61 på: August 26, 2011, 20:20:18 » |
|
Her må det da bli flere mål snart!
|
|
|
|
|
Loggført
|
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #62 på: August 26, 2011, 20:21:07 » |
|
Haugen inn for Branns beste i dag: Gustavinho. Kjipt med skade på Gustav, han har vært ganske bra i dag! Bare manglet det lille ekstra i form av avslutningene.
Får håpe Haugen viser seg frem.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OmOssSjølOgHansaøl
Medlem
|
 |
« Svar #63 på: August 26, 2011, 20:25:26 » |
|
Når Rush nå går ut, kan vi kanskje snart få cornerne våre forbi første stang ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #64 på: August 26, 2011, 20:29:34 » |
|
Haha, Korcsmar er frisk offensivt. Prøvd seg på raid langs kanten, dribleraid, innlegg og langskudd
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #65 på: August 26, 2011, 20:35:46 » |
|
Ventet på denne! Kara ut og Holm inn. Kara har spilt dårlig og attpåtil pådratt seg gult kort. Må være Kara's dårligste kamp denne sesongen.
Sævarsson fikk også gult og må stå over neste.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #66 på: August 26, 2011, 20:39:05 » |
|
Fytti helvete! Der er Brann heldig som ikke ligger under!
Larsen inn for Bentley! Mjelde får vel nok en gang spille hele!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #67 på: August 26, 2011, 20:51:10 » |
|
Larsen med et herlig innhopp, og veldig bra innlegg som nesten ble matchavgjørende.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
OmOssSjølOgHansaøl
Medlem
|
 |
« Svar #68 på: August 26, 2011, 20:51:22 » |
|
Pokker, der er det slutt, 1-1. Synd - her hadde gutta fortjent alle tre poengene. Men en underholdende kamp ble det i alle fall ...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #69 på: August 26, 2011, 20:52:19 » |
|
Kan godt starte med både Haugen og Larsen neste kamp. Iallefall hvis Guastavino er ute.
Ufortjent at vi ikke vinner her i dag. Vi er det beste laget og hadde store sjanser. Tror medalje blir vanskelig nå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Hatleking
Medlem
|
 |
« Svar #70 på: August 26, 2011, 20:52:24 » |
|
Bra kamp av Brann! Manglar litt i siste tredjedel, i tillegg til nokre få blundere bak. Elles ein veldig bra gjennomført kamp, og me hadde fortent tre poeng.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
eivhelle
Medlem
|
 |
« Svar #71 på: August 26, 2011, 20:54:14 » |
|
Kjenner at jeg er skuffet nå. Bra gjennomført kamp av Brann, men vanskelig å score på tromsø. Irriterende at Labukas ikke timer innlegget fra Larsen bedre. Der skulle kampen blitt avgjort.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Spelaren
Medlem
|
 |
« Svar #72 på: August 26, 2011, 20:55:07 » |
|
Det begynner å bli ein del halvdårlige heimekamper no, denne var således intet unntak. Tromsø hadde nokre gode sjanser som me var heldige ikkje gjekk inn. Austin var vår suverene ener, Mjelde, Fakiri, Sævarsson og Bentley dei som var under middels og resten var meh. Friske innhopp men når trøtte bein skal fylle på i angrep blir det sjelden suksess. Dei to siste heimekampene burde ha gitt oss fire fleire poeng om håpet om europacup skal vere reellt.
Kaktus i ræven på Ciss som konstruerer det gule kortet mot Sævarsson ved å sparke foten inn mellom beina på islendingen, naturlegvis var verken dommer, linjedommer, fjerdedommer eller femtedommer Pej Matias oppegående nok til å stoppe dette.
|
|
|
|
« Siste redigering: August 26, 2011, 20:56:55 av Spelaren »
|
Loggført
|
Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #73 på: August 26, 2011, 20:57:02 » |
|
Ciss, Spelaren.
Issah er RBK-spiller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Lister
Medlem
|
 |
« Svar #74 på: August 26, 2011, 20:57:31 » |
|
Synd med poengdeling, men hederlig innsats i alle ledd.
Hadde gustav hatt inne toppgiret så hadde vi vunnet denne. Hverken innsats eller evne gjorde at vi ikke vant. Kun marginer. Greit nok at baklengsmålet var fordi birkir hadde en tå som var en centimeter for kort og grorud burde fulgt ballen fremfor løpet, men med marginene på vår side hadde det vært 3 - 1, ikke 1 - 1.
Skulle heller sett full satsing i sluttspurten med mjelde ut for labbetuss og gjerne larsen inn mye tidligere. Bentley holdt seg bra i første, men forsvant i andre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #75 på: August 26, 2011, 21:10:34 » |
|
Bare så det er sagt: Hvis konsekvensen av å få inn en hurtig makker til Zsolt er at han kommer oftere fremover og bidrar som han gjorde i dag så er det bare å bruke samtlige Husekleppenger med en eneste gang. Det var høyt nivå over flere av innvolveringene hans i dag og det vil gi oss en voldsom dimensjon hvis han begynner å bidra slik regelmessig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
eivhelle
Medlem
|
 |
« Svar #76 på: August 26, 2011, 21:20:03 » |
|
Vet ikke hvor mange av kortene Birkir har fått denne sesongen som har vært feil, men jeg har registrert minst to tilfeller av justismord. Den i dag var jo fullstendig latterlig. Det er ikke snakk om holding eller felling av motspilleren. Han løper rett og slett opp Ciss, tar ballen og blir så sparket ned av Tromsø spilleren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kabelmann
Medlem
Et gull til, takk.
|
 |
« Svar #77 på: August 26, 2011, 21:47:06 » |
|
Piping på Bentley minutter før han ble byttet ut? Jaja, hvis det setter standarden så burde Mjelde blitt pepret med tomater. For en drittspiller. Provoserer meg at han står og sipper over et korrekt idømt innkast til Tromsø, minutter før slutt, istedenfor å gi TIL ballen og få spillet kjapt i gang igjen.
Mjelde er en levende bremsekloss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann. - John F. Kennedy, 20. januar 1961
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #78 på: August 26, 2011, 21:55:44 » |
|
Bentley var helt grei i dag, men jeg syns Larsen fremstod som en bedre spiller da han kom innpå. Mer hurtighet og langt mer direkte i spillet. Hadde han fått like mye spilletid som Bentley hadde han nok vært en solid bidragsyter allerede, det samme gjelder Haugen. Men de er vel under aldersgrensen ennå.
Mjelde med nok en svak kamp. Han hadde en god periode hvor han scoret i tre kamper på rad. Spillet var ikke fantastisk, men mål er mål. Dog utrolig hvordan han fikk flyte på disse tre målene, mens Haugen scorer mål i tre kamper på rad og ikke får starte en eneste kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #79 på: August 26, 2011, 21:58:19 » |
|
Spillemessig framgang, spesielt i første. Men du verden så mange overganger vi skusler vekk fordi enten en spiller absolutt må gå noen runder (ofte Torp) eller så er det dårlig bevegelse. Husker i glansdagene da overgangene gikk på skinner, nå er det bare forvirring.
Veldig synd at Guastavino måtte gå ut. Da mistet vi mye av drivet i spillet vårt. Håper ikke det var noe alvorlig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
Lister
Medlem
|
 |
« Svar #80 på: August 26, 2011, 22:05:40 » |
|
Bentley var bra i første, dårlig i andre, men piping. WTF...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Yngve
Medlem
|
 |
« Svar #81 på: August 26, 2011, 22:12:32 » |
|
Eg må ha sett ein annan kamp enn dei fleste andre her inne.. For eg tykkjer dette var ein svak kamp av Brann.
Dagens resultat er det berre Molde som er happy med..
Me lot oss pressa tilbake på heimebane, og me skapte alt for lite.
Me var aldri i nærleiken av å setja inn noko skikkeleg avgjerande press då me ikkje har noko offensivt spel. Og når me fyrst kjem framover, så har for mange spelarar for dårleg teknisk nivå inne til at det blir farleg.
Ikkje nok med det, men når spelarar som Birkir rotar det til, så berre joggar han heimover, istadenfor å prøva å retta opp i sine eigne dustefeil.
og eg klarar ikkje med min beste vilje skjøna kvifor Mjelde får spela så mykje, når han er så svak.
Haugen har eit blikk og nokre passningar som ytterst få spelarar i Noreg kan matcha. han kan verta legendarisk god.
Larsen hadde eit bra innhopp og. Likte det eg såg av han. No gjeld det at dei får fleire sjansar til å spela og utvikla seg.
Ojo verkar sleten, og bør få kvila. I dag synst eg han var i mange rare posisjonar og, noko som var eit problem når me angreip.
Når det gjeld målet til Tromsø, meinar eg Fakiri må ofra seg og prøva å blokka ballen istadenfor det halvvegsgreiene han enda opp med i dag.
P. Leciejewski 5 B. Sævarsson 3 Z. Korcsmár 5 L. Grorud 4 H. El Fakiri 3 R. Austin 6 C. Torp 4 E. Mjelde 3 D. Guastavino 4 Bentley 4 K. Ojo 4
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styret kan bli.
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #82 på: August 26, 2011, 22:15:19 » |
|
Mjelde er en vandrende katastrofe! Og da mener jeg vandrende, fyren kan faen ikke loepe. Skandale at han faar fullfoere! Eller var vi gode til Diego maatte ut. Nesten veldig gode.
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #83 på: August 26, 2011, 22:16:09 » |
|
Piping på Bentley minutter før han ble byttet ut? Jaja, hvis det setter standarden så burde Mjelde blitt pepret med tomater. For en drittspiller. Provoserer meg at han står og sipper over et korrekt idømt innkast til Tromsø, minutter før slutt, istedenfor å gi TIL ballen og få spillet kjapt i gang igjen.
Mjelde er en levende bremsekloss.
Det har vært en naturlig ting for Mjelde hele sesongen! Riktignok ikke helt samme som dette, men han står der og sipper når han ikke får viljen sin. Det har også ført til kort.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SK
Medlem
|
 |
« Svar #84 på: August 26, 2011, 22:28:10 » |
|
Jeg kom for sent og så riktignok ikke de første 15+ minuttene, men ut fra det jeg så synes jeg i hvert fall ikke at vi fortjente å vinne denne kampen. Det var ikke fortjent når Tromsø utlignet til 1-1, men i 2.omgang hadde de to 100 %-sjanser i tillegg til et par andre store, mens den eneste vi hadde var den til Mjelde. Det var synd for oss at Guastavino skadet seg, for han var den største trusselen mot forsvaret til Tromsø.
Kan ikke se at vi svekkes noe særlig av at Birkir er ute i neste kamp. I dag var han på ordentlig gyngende grunn defensivt, og det hjelper heller ikke på at han er god til å komme seg i innleggsposisjon når innleggene aldri går noe fornuftig sted. Bentley sluknet som vanlig og skulle vært byttet ut mye tidligere. Likte det jeg så av Larsen da han kom inn.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #85 på: August 26, 2011, 22:34:53 » |
|
Jeg er så drittlei av:
1. Mjeldes klippekort. Hvorfor i faderen, sønnen og den hellige ånds hele hule helvete spiller han? Haugen er gang på gang mye bedre enn Mjelde når han kommer inn. Har han flørtet med datteren til Skarsfjord eller noe siden han ikke får spille mer?
2. Bentley. Han prøver det han kan, men han er ikke god nok. Gang på gang ødelegger han angrep ved at noen sentrer til ham. Hvorfor ikke Holmvik i stedet?
3. Skarsfjords taktikk. Eller mangel på taktikk. Den eneste taktikken jeg fortsatt kan se Skarsfjord spille med er: la det gå som det går. Vi mangler totalt en plan i angrepene våre og alt står og faller på enkeltmannsprestasjoner man håper kommer. Med Mons var det jævlig tydelig hva vi dreiv med. Det er ikke det at vi spilte så altfor dårlig i dag, men spesielt på hjemmebane skal vi være tydelige i det vi gjør og virkerlig knalle til i angrepene. Vi så noen tilfeller (flere enn vanlig) av spill ned langs kantene og 45 grader ut i feltet i dag (og dette MÅ vi ha mer av), men Brann er altfor dårlige til å plassere seg riktig inne i boksen - eller i det hele tatt å fylle på i boksen. Skarsfjord er glimrende til å mane til innsats, men han eier overhodet ikke taktiske fibre fremover. Vi har gode nok midtstoppere og greie nok sidebacker, men de opptret ikke som en enhet. Det er for mye rot i forsvaret og da blir det altfor mange baklengs (vi slipper jo inn like mye som i fjor).
4. Neste kamp SKAL vi starte med Bentley og Mjelde på benken. Noe annet er forpult uaktuelt. Holmvik skal ta Bentleys posisjon og Haugen skal ta Mjeldes. Med mindre Holmvik må spille venstreback siden Fakiri nok blir flyttet over på høyre i Sævarssons karantenefravær. For et latterlig gult kort for øvrig. Spillere som Ciss som konstruerer gule kort med viten og vilje burde straffes med karantene i ettertid.
Vi samler ikke på uavgjorter på hjemmebane!
edit: Dette er egentlig en selvsagt ting, men herregud for en spiller Austin er. Branns beste, kampens beste, årets beste.
|
|
|
|
« Siste redigering: August 26, 2011, 22:36:53 av Markmus »
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #86 på: August 26, 2011, 22:40:51 » |
|
Å beskylde Ciss for å konstruere det gule kortet syns jeg blir ganske feil og om han hadde gjort det så hadde edt ikke ikke vært noe verre enn Bentleys rutinerte fall foran straffen. Ikke noe feil med det.
Slik jeg ser det så løper de bare inn i beina på hverandre, etter at Sævarsson hadde tatt ballen. Det er egentlig verken frispark eller gult kort i noen retning. Men jeg tror ikke Ciss konstruerte det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Lasaron
Medlem
|
 |
« Svar #87 på: August 26, 2011, 22:45:18 » |
|
Det provoserer meg kraftig at Haugen ikke kommer til å starte neste kamp. Det koker nesten. Han strør om seg med lekre pasninger, roter aldri bort ballen. Det er bare en kamp han har bommet litt med pasningene, men da scorte han. Neste kamp blir det Ojo på topp, og bak ham finner vi Mjelde, Guastavino og Holmvik/Bentley. Sannsynligvis Bentley, siden Holmvik kanskje må spille back. Haugen er en hel del bedre enn både Holmvik, Bentley og Mjelde. Men starte kamper får han ikke. Det er helt sprøtt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #88 på: August 26, 2011, 22:45:45 » |
|
Å beskylde Ciss for å konstruere det gule kortet syns jeg blir ganske feil og om han hadde gjort det så hadde edt ikke ikke vært noe verre enn Bentleys rutinerte fall foran straffen. Ikke noe feil med det.
Slik jeg ser det så løper de bare inn i beina på hverandre, etter at Sævarsson hadde tatt ballen. Det er egentlig verken frispark eller gult kort i noen retning. Men jeg tror ikke Ciss konstruerte det. To forskjellige situasjoner: 1. Det er keeper som feller Bentley. 2. Det er Ciss som feller seg selv og Sævarsson. Reprisen viser veldig tydelig at han med viten og vilje stikker beinet inn mellom Sævarssons bein etter at Sævarsson har sparket bort ballen og vunnet løpsduellen. Ikke bare er det gule kortet feil, men frisparket går feil vei.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Hatleking
Medlem
|
 |
« Svar #89 på: August 26, 2011, 22:47:41 » |
|
Eg synst at Haugen bør få sjansen frå start no, og at Larsen får ei liknande rolle som Haugen har hatt mtp å kome inn litt ut i kampen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasaron
Medlem
|
 |
« Svar #90 på: August 26, 2011, 22:48:05 » |
|
Forøvrig var Bentley middels i dag, men dårlig på slutten.
Larsen var positiv.
Jeg er såpass ung at jeg kun har sett noen få kamper med Ahlsen. Spørsmålet er: Er Austin bedre på crossballer enn Ahlsen var?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #91 på: August 26, 2011, 22:51:41 » |
|
Slik jeg ser det så løper de bare inn i beina på hverandre, etter at Sævarsson hadde tatt ballen. Det er egentlig verken frispark eller gult kort i noen retning. Men jeg tror ikke Ciss konstruerte det. To forskjellige situasjoner: 1. Det er keeper som feller Bentley. 2. Det er Ciss som feller seg selv og Sævarsson. Reprisen viser veldig tydelig at han med viten og vilje stikker beinet inn mellom Sævarssons bein etter at Sævarsson har sparket bort ballen og vunnet løpsduellen. Ikke bare er det gule kortet feil, men frisparket går feil vei. Reprisen viser ikke overkroppen til Ciss. Han er i klar ubalanse. Det er derfor foten går ut.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #92 på: August 26, 2011, 22:52:29 » |
|
Larsen var positiv.
Jeg er såpass ung at jeg kun har sett noen få kamper med Ahlsen. Spørsmålet er: Er Austin bedre på crossballer enn Ahlsen var?
Det går ikke an å bli bedre på crossballer enn det Austin er - han treffer jo på hver jævla pasning  Mange fotballspillere er fornøyde bare de treffer i ca. det området de siktet på, men Austin kunne truffet en nål og punktert ballen. Det er helt vanvittig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #93 på: August 26, 2011, 22:53:57 » |
|
http://www.brann.no/nyheter/ikke-alvorlig-for-diego/Var bare en voldsom krampe for Diego. Visstnok ikke alvorlig. Håper han rekker Moldekampen, men det har da skjedd før at krampe har satt spillere ut en stund? Det var nok tungt for Diego utpå der i dag, han var i toppfart veldig ofte og matten var tung.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #94 på: August 26, 2011, 22:55:55 » |
|
Larsen var positiv.
Det går ikke an å bli bedre på crossballer enn det Austin er - han treffer jo på hver jævla pasning  Mange fotballspillere er fornøyde bare de treffer i ca. det området de siktet på, men Austin kunne truffet en nål og punktert ballen. Det er helt vanvittig. Eneste "problemet" er at han ofte treffer medspilleri brysthøyde, så de må stoppe opp og dempe ballen. Pasningene hans holder så høyt nivå at neste steg får være å time/vekte dem så de lander foran spillere på løp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #95 på: August 26, 2011, 22:58:23 » |
|
Slik jeg ser det så løper de bare inn i beina på hverandre, etter at Sævarsson hadde tatt ballen. Det er egentlig verken frispark eller gult kort i noen retning. Men jeg tror ikke Ciss konstruerte det. To forskjellige situasjoner: 1. Det er keeper som feller Bentley. 2. Det er Ciss som feller seg selv og Sævarsson. Reprisen viser veldig tydelig at han med viten og vilje stikker beinet inn mellom Sævarssons bein etter at Sævarsson har sparket bort ballen og vunnet løpsduellen. Ikke bare er det gule kortet feil, men frisparket går feil vei. Reprisen viser ikke overkroppen til Ciss. Han er i klar ubalanse. Det er derfor foten går ut. Sitter og ser reprisen på Sumo flere ganger nå. Når Sævarsson slår vekk ballen, så stikker Ciss beinet inn mellom Sævarssons bein. Ikke bare stikker han den inn, men han sparker også. Så det kan være Ciss prøvde å sparke ballen, men det er jo litt merkelig å prøve på når han allerede har sett Sævarsson slå den vekk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #96 på: August 26, 2011, 23:00:56 » |
|
Slik jeg ser det så løper de bare inn i beina på hverandre, etter at Sævarsson hadde tatt ballen. Det er egentlig verken frispark eller gult kort i noen retning. Men jeg tror ikke Ciss konstruerte det. To forskjellige situasjoner: 1. Det er keeper som feller Bentley. 2. Det er Ciss som feller seg selv og Sævarsson. Reprisen viser veldig tydelig at han med viten og vilje stikker beinet inn mellom Sævarssons bein etter at Sævarsson har sparket bort ballen og vunnet løpsduellen. Ikke bare er det gule kortet feil, men frisparket går feil vei. Reprisen viser ikke overkroppen til Ciss. Han er i klar ubalanse. Det er derfor foten går ut. Sitter og ser reprisen på Sumo flere ganger nå. Når Sævarsson slår vekk ballen, så stikker Ciss beinet inn mellom Sævarssons bein. Ikke bare stikker han den inn, men han sparker også. Så det kan være Ciss prøvde å sparke ballen, men det er jo litt merkelig å prøve på når han allerede har sett Sævarsson slå den vekk. Som sagt. Han havner i ubalanse. Når man er i ferd med å falle er edt ikke uvanlig å stikke ut beinet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #97 på: August 26, 2011, 23:01:49 » |
|
Han sparker faktisk Sævarsson på baksiden av leggen, krakra.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
roaldinho
Medlem
|
 |
« Svar #98 på: August 26, 2011, 23:47:30 » |
|
Uansett må Sævarsson stå over neste kamp, og dermed blir det vel muligens Fakiri på høyreback og Kalvenes på venstre? Eventuelt Holmvik.
Haugen må få sjansen fra start! Mjelde er så elendig at det irriterer grenseløst. Han er ikke noe nytte til laget i det hele tatt lenger. Han er treg, gjør sjeldent noe positivt og bør settes på benken.
Haugen fra start i neste, takk!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hatleking
Medlem
|
 |
« Svar #99 på: August 26, 2011, 23:54:15 » |
|
Mjelde er så elendig at det irriterer grenseløst. Han er ikke noe nytte til laget i det hele tatt lenger. Han er treg, gjør sjeldent noe positivt og bør settes på benken.
Haugen fra start i neste, takk!
Ueinig der. Mjelde har ei eiga evne til å gå på lure løp og vera i dei rette posisjonane. Eg hadde vore nøgd med Mjelde - Guastavino - Haugen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|