Wood
Administrator
|
 |
« på: Mars 14, 2011, 21:20:40 » |
|
Det ble foreslått Tapatalk her på Bataljonen forumet. Og det har nå blitt lagt inn. Tapatalk er en tjeneste/ App som funker til iPhone, Android, webOS, Windows Phone 7, BlackBerry og Nokia. Tapatalk gjør surfingen på forumet mye lettere og brukervennlig. Du kan laste opp bilder, se i tråder m.m direkte fra mobilen. Screens:     Kom med tilbakemeldinger her. Les mer på http://www.tapatalk.com/mobile.php- Wood
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 14, 2011, 21:46:57 av Wood »
|
Loggført
|
Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet, eller kontakt meg på mail : Joachimb90@hotmail.com
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #1 på: Mars 19, 2011, 01:32:04 » |
|
Innlegg skrevet på tapatalk ser ikke ut til å være helt på nett med norske bokstaver. Det rare er at man kun kan se dette i tapatalk. På nettsidene er bokstavene sånn de skal være. (iallefall på min iPod)
|
|
|
|
|
Loggført
|
"og der snubler Sæternes igjen"
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #2 på: Mars 21, 2011, 08:53:00 » |
|
Innlegg skrevet på tapatalk ser ikke ut til å være helt på nett med norske bokstaver. Det rare er at man kun kan se dette i tapatalk. På nettsidene er bokstavene sånn de skal være. (iallefall på min iPod)
Dette er visst en kjent bug som skal fikses i neste versjon. Er utrolig mye bedre å brukte tapatalk enn nettutgaven av forumet på mobilen, så takk for det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #3 på: Mars 21, 2011, 10:56:26 » |
|
Det merkelige er jo at bokstavene vil vises i noen innlegg, mens de bare vil vises som (€)%(€)% i andre.
Ellers er jeg fortsatt strålende fornøyd med TT.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #4 på: Mars 21, 2011, 11:05:36 » |
|
det er avhengig av hvor innlegget er skrevet såvidt jeg har skjønt utifra eksperimentene mine. Skrives de på nett, vises de bra overalt, men skriver du det fra tapatalk, så vil de ikke vises der.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #5 på: Mars 21, 2011, 11:16:49 » |
|
Aah.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #6 på: Mars 31, 2011, 02:36:04 » |
|
Ja, aah. Flotte saker, dette gjorde hverdagen på bataljonen.no via mobil mye enklere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #7 på: Juli 26, 2011, 23:36:24 » |
|
Noen andre som ikke får lov å poste fra tapatalk lenger? Får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å lage nye tråder, selv om jeg svarer i en tråd. Har ikke dette problemet på andre forum
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Atlin
Medlem
|
 |
« Svar #8 på: Januar 20, 2012, 21:56:56 » |
|
Noen som vet om dette fungerer på en grå og gammel iPhone 3G?
-Takker for svar!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #9 på: Januar 21, 2012, 13:34:17 » |
|
det er vel ingen grunn til at det ikke skal gjøre det?
ps. har fortsatt problemer med å poste til enkelte tråder. spesielt de lengste.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #10 på: Januar 21, 2012, 17:16:28 » |
|
Noen som vet om dette fungerer på en grå og gammel iPhone 3G?
-Takker for svar!
Ja, det fungerer fint.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
|