Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Chukwuma Bentley Akabueze
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6  Alle
Print
Skrevet av Emne: Chukwuma Bentley Akabueze  (Lest 16976 ganger)
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #200 på: Januar 05, 2012, 17:25:32 »

http://fotball.bt.no/eliteserien/article218487.ece

Ja ja, en av to er ikke så verst...
Loggført

Rød makt på Hansa!
stig
Medlem

Vis profil
« Svar #201 på: Januar 05, 2012, 18:21:56 »

Var vel den av de to som trenger en god oppkjøring mest som ble forhindret.
Loggført

Nettsideansvarlig
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #202 på: Januar 05, 2012, 18:26:14 »

Forøvrig frekt navn på Nigerias president; Goodluck Jonathan.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #203 på: Januar 12, 2012, 19:08:54 »

Bentley er for øvrig trygt framme i Bergen, ifølge ein på facebook. Håper han konkluderer med at Bergen er plassen å vere og herjer på venstrekanten vår i år.
Loggført

Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
Xminator
Medlem

Vis profil
« Svar #204 på: Januar 13, 2012, 07:31:15 »

Han er vel neppe i kampform til VM, men vi får håpe han blir en av dem som tar ansvar etter Guastavino.
Loggført
stigh
Medlem

Vis profil
« Svar #205 på: Januar 13, 2012, 18:24:27 »

Ser Bentley er her å  har løpe trening å øvelser me Mikkelsen  de trener han mens de kan ser de ut som:-)
Loggført
Chrisstah
Medlem

Vis profil
« Svar #206 på: Januar 14, 2012, 00:56:23 »

Ser Bentley er her å  har løpe trening å øvelser me Mikkelsen  de trener han mens de kan ser de ut som:-)

Herlig! Har på følelsen at Tunnel synet Guastavino-Ojo svekket Bentley en del. Har troen på at han kommer til bli en god spiller for Brann i 2012..
Loggført

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

http://www.supporterbloggen.no/
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #207 på: Januar 14, 2012, 00:58:22 »

Får bare håpe han har trent i ferien  Tvilende
Loggført

Hæ, skal Brann virkelig spille kjip fotball ?
Bossmann
Medlem

Vis profil
« Svar #208 på: Januar 14, 2012, 06:34:29 »

Får bare håpe han har trent i ferien  Tvilende

Det så ikke slik ut. Han virket å være tung. Mikkelsen drev han hardt. Han løp intervaller og etter flere av løpene måtte Bentley ta telling. Jeg observerte han til og med i fosterstilling ved en annledning.
Loggført
kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #209 på: Januar 14, 2012, 10:26:37 »

Han hadde fått trent bra før jul, men måtte gi seg første juledag eller så grunnet portforbudet.
Loggført

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #210 på: Januar 14, 2012, 11:05:43 »

Det er trist. Tror det blir viktig med en god sesong for Bentley i år. Han er avhengig av å få tilbake litt selvtillitt i fjor, som han virket blottet for i fjor. Med to dårlige sesongen på rad i Brann tror jeg han vil få det vanskelig.
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
Jose Arrogantio
Medlem

Vis profil
« Svar #211 på: Januar 14, 2012, 11:27:29 »

Forhåpentligvis vil ikke tre uker uten trening sette han altfor langt tilbake. Forrige sesong mistet han vel en god del mer enn det om jeg husker rett.
Loggført
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #212 på: Januar 14, 2012, 13:03:18 »

Han sier jo selv at han bare trenger en uke før han er tilbake. Men erfaringsmessig kan slike ting melkes til langt ut på sommeren...
Loggført

Rød makt på Hansa!
Xminator
Medlem

Vis profil
« Svar #213 på: Januar 14, 2012, 14:12:04 »

De tre ukene kan ikke brukes som unnskyldning ved seriestart. Bekymring for dem som ikke reiste med ham derimot kan.

Uansett er dette en sesong der han ikke kan floppe sportslig igjen. Han må opp igjen på 2009 og 2010 nivå.
Loggført
Lister
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #214 på: Januar 14, 2012, 17:20:18 »

En må også huske at underlaget i vestlandshallen ikke akkurat er spesielt vennlig mot en muskulatur som har vært innelåst i tre uker for så å såvidt ha kommet av flyet. Så en skal ikke lese for mye inn i treningen fra lørdag.
Loggført

Guinness - Makes you drunk
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #215 på: Januar 30, 2012, 08:16:44 »

http://fotball.bt.no/eliteserien/article222097.ece

Bentley vil kjempe videre i Brann og mener at en retur til Odd ville vært et steg tilbake. Det sier seg selv!

Jeg synes han har virket litt sikrere på seg selv i år i det kampene som har vært, men han må lære seg å slippe ballen raskere fra seg. Krysser fingrer for en god sesong!

PS! Jeg registrerer at konen hans stortrives i byen. Det skal vi huske dersom han ved en senere anledning vil vekk og trekker frem kone-kortet...
Loggført

Rød makt på Hansa!
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #216 på: Februar 20, 2012, 21:06:49 »

Sesongen som var er noe av det mest skuffende siden Demba-Nyrén. Det stopper opp hver gang han får ballen, han forsøker sjelden å utfordre eller komme seg til dødlinja. Stort sett stoppe opp og slå støttepasninger.

Hva skjedde? Han briljerte jo til tider i Odd, hvorfor får han ikke til noen ting i Brann? Fordi han ikke er den soleklare stjerna på laget lengre? Er det en selvtillitsgreie? Synes også han ser tjukkere og treigere ut enn han gjorde i Odd, er dette bare innbilning?

Håper virkelig han finner tilbake til det han hadde i Odd.
Loggført

Piotr må gå! Alle andre må løpe.
dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #217 på: Februar 20, 2012, 21:15:16 »

Han må få mer baller i bakrom og mindre på fot. Samtidig må vi skape mer rom for han med samtidige bevegelser rundt ham, og mer forutsigbarhet i løpene offensivt.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #218 på: Februar 20, 2012, 21:18:07 »

Tror absolutt det hovedsaklig er en selvtillitsgreie, får han inn et par mål i starten av sesongen vil det nok løsne. Skarsfjord må få han til å passe inn i Branns spillestil, kreves en del jobbing.
Han var noe tykk og ganske utrent for 1 år siden, men nå ser han mye bedre ut. Han har trolig fått mye av hurtigheten tilbake som han hadde før skaden. Er optimist og tror han vil slå gjennom i Brann i år men som sagt da må han lykkes tidlig i sesongen og få selvtilliten på plass slik at han kan komme inn i en positiv spiral.
« Siste redigering: Februar 20, 2012, 21:24:12 av Gulløl » Loggført

Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #219 på: Februar 20, 2012, 21:25:35 »

Må innrømme at jeg mer eller mindre har avskrevet mannen for lenge siden, men det gjør meg fint lite om jeg tar skammelig feil. Hvis Bentley kommer tilbake i storform denne sesongen, eller hvis Larsen slår skikkelig gjennom (eller begge deler, lov å tro på julenissen også), så har vi definitivt mange strenger å spille på, og en førsteellever (og bredde) det virkelig lukter svidd av.

Har troa på en fantastisk morsom sesong, håper råskapen og innsatsen fra i fjor også viser seg i år.
Loggført

Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #220 på: Februar 20, 2012, 21:35:50 »

Han må få mer baller i bakrom og mindre på fot. Samtidig må vi skape mer rom for han med samtidige bevegelser rundt ham, og mer forutsigbarhet i løpene offensivt.

Han må slutte å løpe som en pingvin, så skal han se det ordner seg:)
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #221 på: Februar 20, 2012, 23:22:03 »

Slik som Dylan fikk forbud om å holde seg unna badeland må Bentley holde seg langt unna Akvariet.
Lett for å få feile impulser  Blunker
Loggført

Kjell249
Medlem

Vis profil
« Svar #222 på: Februar 20, 2012, 23:40:57 »

Slik som Dylan fikk forbud om å holde seg unna badeland må Bentley holde seg langt unna Akvariet.
Lett for å få feile impulser  Blunker
Nå skjønte jeg plutselig tegningen... Grunnen til at Dylan bare spilte en god kamp, var at han aldri fikk trent pga Branns forbud om å holde seg unna badeland;)
Loggført

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.
roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #223 på: Februar 22, 2012, 08:40:05 »

Om Akabueze har en like dårlig sesong i år som i fjor så bør man prøve å få noen kronasjer for han istedenfor. Da har han fått nok sjanser til å finne seg til rette. Får han samtidig mye tillit frem til august og ikke overbeviser så bør han vrakes og få 15-20 minutter som innbytter i enkelte kamper til han eventuelt viser forbedring. Om Larsen samtidig skulle få sitt gjennombrudd på den plassen og Skars fremdeles satser på Akabueze som skuffer, så forstår man hvor høyt Skars egentlig setter talentene. Men det blir om og men og hele den pakken. Hadde vært kult om Bentley hadde fått det til, men helt ærlig enda kulere om Larsen hadde fått sitt gjennombrudd.
Loggført
Kjell249
Medlem

Vis profil
« Svar #224 på: Februar 22, 2012, 11:22:01 »

Bentley i god gammel form er jeg ganske sikker på vil kunne heve Brann mye mer enn det Larsen har mulighet til å få til i 2012, og kan være endel av den X faktoren Brann trenger i 2012. Så da er det bare å krysse fingrene for at det skjer, og ikke at Bentley skal spille så dårlig at Larsen får sjansen. Hvis du da heier på Brann og ikke på Larsen.

Uansett er jeg ganske sikker på at Mjelde står foran Larsen i køen, så det det er ingen grunn til å håpe på at Bentely ikke skal levere...
Loggført

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.
Huff
Medlem

Vis profil
« Svar #225 på: Februar 22, 2012, 11:56:33 »

Selvsagt skal en håpe på at Bentley leverer, men spiller han som i fjor skal han selvsagt benkes. i 2011 var Bentley Branns svakeste spiller blant dem som fikk spille en del. En skal ikke ha klippekort kun fordi en kostet mye og er et prestisjeprosjekt. Skars har sagt at Larsen er god nok for TL, og da skal han selvsagt spille dersom Bentley ikke leverer. Dersom Bentley lebverer skal Larsen likevel få prøve seg i en del innhopp, han må få sjansen han og akkurat som Bentley ikke skal henvises til tribunen om han ikke levere, men få prøve eg gjennom innhopp. Når alt dette er sagt får jeg gjenta at en selvsagt skal håpe Bentley går et superår i møte, og storspiller. Er uansett alt for tidlig å avskrive en spiller pga en dårlig sesong.
Loggført

Skarsfjord må gå!
roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #226 på: Februar 22, 2012, 12:39:10 »

Bentley i god gammel form er jeg ganske sikker på vil kunne heve Brann mye mer enn det Larsen har mulighet til å få til i 2012, og kan være endel av den X faktoren Brann trenger i 2012. Så da er det bare å krysse fingrene for at det skjer, og ikke at Bentley skal spille så dårlig at Larsen får sjansen. Hvis du da heier på Brann og ikke på Larsen.

Uansett er jeg ganske sikker på at Mjelde står foran Larsen i køen, så det det er ingen grunn til å håpe på at Bentely ikke skal levere...

Selvsagt håper jeg at Bentley leverer, men det at lokal talent får et gjennombrudd smaker enda bedre! Mjelde bør overhodet ikke få en kantrolle denne sesongen, han drar bare inn sentralt uansett, han kan rett og slett ikke holde bredden. Han bør kun spille sentralt, og da enten på midtbanen eller OM. Selvsagt er plassene tatt der, så han må være backup.
Loggført
TheRock
Medlem

Vis profil
« Svar #227 på: Februar 22, 2012, 14:56:57 »

Nei gud forby, nå som vi endelig har to raske og offensive backer igjen ville det være forferdelig dersom vingene trekker innover alá Solli og PVM i 07-sesongen, før backen kommer på overlapp og slår inn til Ojo. Oppskrift på nedrykk.
Loggført
roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #228 på: Februar 22, 2012, 15:33:55 »

Nei gud forby, nå som vi endelig har to raske og offensive backer igjen ville det være forferdelig dersom vingene trekker innover alá Solli og PVM i 07-sesongen, før backen kommer på overlapp og slår inn til Ojo. Oppskrift på nedrykk.

Birkirs innleggsfot er ikke mye å skryte av.
Loggført
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #229 på: Februar 22, 2012, 15:41:08 »

Jeg fortrekker at Birkir måker ballen i mål i stedet for å slå innlegg Blunker
Loggført

Ka du ve?
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #230 på: Februar 22, 2012, 16:44:39 »

Jeg forslår at Birkir etter raid på venstrekanten alltid sikter på venstre stolpe, da vil ballen stort sett enten gå i mål ved høyre stolpe eller ende som et bra innlegg til Ojo 5 - 15 m utenfor mållinjen. Altså "innlegg/skudd med innlagt sleiv". Burde vært et strategi punkt   Blunker
Loggført

Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #231 på: Februar 23, 2012, 06:37:30 »

Det hadde vært noe, det lukter krutt hvis vi får flere baller inn til Ojo fra sidene i år, tror aldri jeg har sett en spiller med bedre avslutteregenskaper på hodet i Brann.
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #232 på: Februar 23, 2012, 07:30:25 »

Du så aldri Mjelde?
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #233 på: Februar 23, 2012, 07:45:21 »

Jo. Men bedre vil jeg ikke si han var, kanskje omtrent like god. Ojo setter jo omtrent alt som kommer i lufta innenfor 10 meter, uansett om innlegget er løst eller hardt. I hvert fall gjorde han det i fjor.
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #234 på: Februar 23, 2012, 07:52:42 »

Jeg er ravende uenig. Mjelde var en hodespiller av ypperste format. Ojo er fortsatt knallgod, men hodestyrken til Mjelde har gudestatus hos meg. Jeg tar 'an helt ut og kaller det verdensklasse.
Loggført

nero
Medlem

Vis profil
« Svar #235 på: Februar 23, 2012, 08:23:25 »

Du så aldri Mjelde?

He, he, et halvt sekund trodde jeg du mente Erik Mjelde.. Gliser

MIM var en RÅ hodespiller, ja.
Loggført
Lasaron
Medlem

Vis profil
« Svar #236 på: Februar 23, 2012, 09:28:51 »

MIM var jo Europas beste hodespiller, i følge Ivar Hoff.
Loggført
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #237 på: Februar 23, 2012, 09:44:35 »

Riksklovnen Ivar Hoff? Han må jo treffe blink en gang i mellom, så mange utsagn han hiver rundt seg med. Mulig jeg ikke husker hodespillet til Mjelde godt nok, men jeg husker at han var meget bra.

Om ikke Ojo er like god på hodet som Mjelde var, så er han fortsatt trolig TLs beste offensive hodespiller, noe vi må utnytte mer.
Loggført

Henki
Medlem

Vis profil
« Svar #238 på: Februar 23, 2012, 10:12:31 »

Jeg er ravende uenig. Mjelde var en hodespiller av ypperste format. Ojo er fortsatt knallgod, men hodestyrken til Mjelde har gudestatus hos meg. Jeg tar 'an helt ut og kaller det verdensklasse.

Lurer på om det var Erland Johnsen som sa at Mons Ivar Mjelde var den norske spilleren han hadde slitt mest med å møte. Det kan vel være en indikasjon på kapasiteten til ovennevnte Mjelde.
Loggført

Det er med Brann som med damer, et sabla rot hele veien men grådig artig og...
Belfort
Medlem

Vis profil
« Svar #239 på: Februar 23, 2012, 10:16:46 »

MIM var helt eksepsjonell på innlegg fra kant. Hadde han hatt litt større tempo vil han vært av meget høy klasse.
Loggført
kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #240 på: Februar 23, 2012, 10:50:45 »

Mener dog Ojo har et veldig stort forbedringspotensiale når det kommer til innlegg fra kant. Synes han altfor ofte stod altfor langt ute når innlegget kom, ofte ikke engang inne i 16-meteren.

Anyways.... det var visst Bentley-tråden dette.
Loggført

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #241 på: Februar 23, 2012, 11:07:22 »

Han blir nok bare bedre. Men for å få tråden inn på Bentley igjen, det blir forhåpentligvis han også. Det er lov å håpe. Han kan vel uansett ikke bli særlig dårligere?
Loggført

ostraume
Medlem

Vis profil
« Svar #242 på: Februar 23, 2012, 12:01:50 »

MIM var helt eksepsjonell på innlegg fra kant. Hadde han hatt litt større tempo vil han vært av meget høy klasse.

Større tempo og litt mindre trefot.
Loggført
nummer9
Medlem

Vis profil
« Svar #243 på: Mars 01, 2012, 10:34:11 »

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bentley-branntilhengerne-maa-gi-meg-sjansen-3720209.html

Satser på at dette blir Chukwuma sin sesong. Synes dette sitatet sier om hva vi mister og får ved fristillingen av Diego:
– Diego Guastavino er en glimrende spiller og en vanskelig motstander. Men uruguayaneren er ikke bare enkel å spille sammen med. Han spiller mest for seg selv.
Loggført
Lister
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #244 på: Mars 01, 2012, 11:30:32 »

Kjører han på slik han gjorde mot lsk kan dette fort bli en bra sesong for bentley.
Loggført

Guinness - Makes you drunk
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #245 på: Mars 01, 2012, 12:02:56 »

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bentley-branntilhengerne-maa-gi-meg-sjansen-3720209.html

Satser på at dette blir Chukwuma sin sesong. Synes dette sitatet sier om hva vi mister og får ved fristillingen av Diego:
– Diego Guastavino er en glimrende spiller og en vanskelig motstander. Men uruguayaneren er ikke bare enkel å spille sammen med. Han spiller mest for seg selv.

At vi har blitt kvitt enmannslaget Diego tror jeg bare er sunt, noe Bentleys utsagn bekrefter. Riktignok var han strålende på sitt beste, men jeg tror mye av mangelen på godt angrepsspill skyldtes nettopp Diego. Moro om Bentley slår voldsomt tilbake i år.
Loggført

roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #246 på: Mars 01, 2012, 16:35:13 »

Hvorfor kalles han Bentley, egentlig? Jeg syntes Akabueze er mye kulere, og så lenge jeg ikke vet hvorfor han kalles Bentley så vil jeg aldri bruke det heller. Ikke at jeg kommer til å bruke Bentley når jeg vet hvorfor han kalles det, men.. Greit å vite.
Loggført
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #247 på: Mars 01, 2012, 16:37:29 »

Derfor: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article193580.ece
Loggført

Ka du ve?
roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #248 på: Mars 01, 2012, 16:49:58 »

Takk for link, da er det en mindre ting å tenke på.
Loggført
Jose Arrogantio
Medlem

Vis profil
« Svar #249 på: Mars 01, 2012, 17:11:46 »

Blitt så vant med å kalle ham Bentley at jeg rent glemmer at det er et kallenavn.
Loggført
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6  Alle
Print
Gå til: