Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Christian Kalvenes
Sider: [1] 2 3 ... 7  Alle
Print
Skrevet av Emne: Christian Kalvenes  (Lest 19440 ganger)
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« på: Juni 22, 2010, 21:14:06 »

Skyt meg gjerne, men ville lage en egen Kalvenes-tråd etter å ha blitt glad når jeg så bildet i denne heller kjedlige saken - Christian er kommet hem. La det være sagt; jeg tror ikke Kalvenes vil være vår offensive frelser, men jeg kan ikke la være å bli litt småforbannet på deler av forumets reaksjon på vår bortkomne søns hjemkomst, særlig når så stor del var forbannet på at han ikke ble signert i januar. Men nå - nå når vi sliter på banen, da er ingen overganger gode nok? Jeg tror han kommer til å tilføre laget trygghet, rutine og lokal tilhørlighet og jeg er sikker på at han er en bedre spiller enn det Holmvik har vist seg å være for Brann.

Velkommen hem Christian, håper du får en fin avslutning på karrierern din, og at ditt opphold i utlandet har hevet nivået ditt et lite hakk. Ønsker forøvrig Erlend og Helge samme vei om ikke for lenge!
Loggført

Tiocfaidh ár lá
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #1 på: Juni 22, 2010, 21:18:10 »

Skyt meg gjerne, men ville lage en egen Kalvenes-tråd etter å ha blitt glad når jeg så bildet i denne heller kjedlige saken - Christian er kommet hem. La det være sagt; jeg tror ikke Kalvenes vil være vår offensive frelser, men jeg kan ikke la være å bli litt småforbannet på deler av forumets reaksjon på vår bortkomne søns hjemkomst, særlig når så stor del var forbannet på at han ikke ble signert i januar. Men nå - nå når vi sliter på banen, da er ingen overganger gode nok? Jeg tror han kommer til å tilføre laget trygghet, rutine og lokal tilhørlighet og jeg er sikker på at han er en bedre spiller enn det Holmvik har vist seg å være for Brann.

Velkommen hem Christian, håper du får en fin avslutning på karrierern din, og at ditt opphold i utlandet har hevet nivået ditt et lite hakk. Ønsker forøvrig Erlend og Helge samme vei om ikke for lenge!

Hør hør. I tillegg til alt du sa, vil jeg påpeke at rutinen vi har fått her er forholdsvis billig.
Loggført

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #2 på: Juni 22, 2010, 23:05:11 »

Vi bygger ikke et nytt topplag med aldrende lokale spillere. Selv om de ikke er helt gamliser enda, vil jeg heller ha up & coming unggutter fra Bergen, enn Haugen i alle fall.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #3 på: Juni 22, 2010, 23:56:48 »

Haugen er 28, syv år til han er 35, Erlend 29. Så nei -  gamliser er de på ingen måte. Det er heller ikke, slik jeg ser det, noen ungutter fra Bergen eller omheng som per nå kan matche de to.. De "beste" har jo Brann allerede.

Uansett var hele poenget mitt at jeg synes folk bør gi Christian en god velkomst.. Ikke om Erlend eller Helge er gamle.
« Siste redigering: Juni 23, 2010, 00:10:11 av vebo » Loggført

Tiocfaidh ár lá
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #4 på: Juni 23, 2010, 00:00:07 »

Vi kunne jo brukt Haugen*2 på midtbanen:)
Kalvenes er velkommen. Får håpe han kan bidra med rutine og løfte hele spillergruppen og ut av gjørmen. Som spiller er han neppe noen åpenbaring. Tviler på at han klarer å splitte stopperduoen, men venstrebacken kan han ta.
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
Petter Puddefjord
Medlem

Vis profil
« Svar #5 på: Juni 23, 2010, 12:51:23 »

Christian kommer til å overraske alle tvilerne! Han er en særdeles god tilvekst til SKB. Har på følelsen at han kommer til å spille midtstopper.
Loggført
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #6 på: Juni 23, 2010, 12:55:07 »

Har du sett ham på feltet, Petter, eller er det noe du bare tror?
Loggført

Ka du ve?
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #7 på: Juni 23, 2010, 13:17:17 »

Når kom PP tilbake?
Loggført

Tiocfaidh ár lá
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #8 på: Juni 23, 2010, 15:55:19 »

Og hvorfor er ikke Krøvel her for å ønske han velkommen?!
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Henrik8
Medlem

Vis profil
« Svar #9 på: Juni 23, 2010, 20:02:55 »

De kan diskutere hvor mange midtstoppere Brann trenger. Puddefjord mener åtte, Krøvel har statistikk på at tre og fem åttendedeler gir best resultater...
Loggført

Kjør over pakket 09`
Petter Puddefjord
Medlem

Vis profil
« Svar #10 på: Juni 24, 2010, 13:26:10 »

Kjenner ham godt som både spiller og person. Jeg spår suksess med Christian i midtforsvaret. For øvrig så ønsket Krøvel meg velkommen i et annet innlegg for noen uker siden... Fryd og glede! Glad
Loggført
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #11 på: Juni 24, 2010, 14:50:04 »

Da bøyer jeg meg i støvet og beklager at jeg ikke la merke til deg da du var tilbake.
Loggført

Tiocfaidh ár lá
Hatleking
Medlem

Vis profil
« Svar #12 på: Juni 24, 2010, 15:00:57 »

Det er berre å ønskje han velkommen, ja. Han må få støtte frå oss.
Loggført

brann_mann1
Medlem

Vis profil
« Svar #13 på: Juni 24, 2010, 15:50:30 »

ikkje for å vere for negativ, men trur vi trenger en midtstopper til.
Kalvenes har vore i SKB to perioder tidligere uten å spille sei inn på laget og han har ikkje vorte yngre med årene. Håper han slår til denne gangen, men der er ei fare for at han ikkje gjer de og då trenger vi en til midtstopper. for om kalvenes ikkje slår til so er han vertfall god nok til å sitte på benken og då vere backup på midtstopperplass og venstreback Glad

Imponerende at RBH ikkje signerte ei 3års kontrakt med denne spilleren må eg sei, då han "berre" er 33 Blunker
Loggført
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #14 på: Juni 24, 2010, 15:57:36 »

Vel, at han ikke danket ut Hanstveit er jo ikke noe sjokk. Hanstveit var blant TLs beste venstrebacker. Nå får han "litt" mindre konkurranse i Holmvik.
Når det gjelder stopperplassen er det vel nettopp som backup han er hentet? Vi har to gode midtstoppere fra før, som gjør en god nok jobb.
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
brann_mann1
Medlem

Vis profil
« Svar #15 på: Juni 24, 2010, 16:03:46 »

han er vel i grunnen hentet som midtstopper sånn eg har forstått de. Austin er i grunnen en midtbanespiller av klasse, så eg gleder meg sjukt til å sjå han der igjen. De vil sannsynligvis gjer slik at klubber utenfor norge får auene opp for han ogso, så vi kan tjene litt penger på han. Berre å sjå Austin i kamp kor rolig han er, knallgode sklitaklinger, pasningsfot som er god og han har ett internasjonalt rykk.
Loggført
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #16 på: Juni 24, 2010, 17:07:01 »

Kalvenes eller Puddingen??
Loggført

krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #17 på: Juni 24, 2010, 17:10:20 »

Berre å sjå Austin i kamp kor rolig han er, knallgode sklitaklinger, pasningsfot som er god og han har ett internasjonalt rykk.
Som stopper ja. Som midtbanespiller husker jeg livsfarlige og latterlige balltap og sene taklinger med påfølgende kort. Jeg skjønner ikke hvorfor folk mener Austin er så voldsomt god som midtbanespiller. Det er mulig potensialet er der, men han var da ikke mer enn middels i fjor.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #18 på: Juni 24, 2010, 20:04:34 »

Berre å sjå Austin i kamp kor rolig han er, knallgode sklitaklinger, pasningsfot som er god og han har ett internasjonalt rykk.
Som stopper ja. Som midtbanespiller husker jeg livsfarlige og latterlige balltap og sene taklinger med påfølgende kort. Jeg skjønner ikke hvorfor folk mener Austin er så voldsomt god som midtbanespiller. Det er mulig potensialet er der, men han var da ikke mer enn middels i fjor.

Austin var nede pga av mange ting i fjor. Familietrøbbel, skade, landslagsopphold osv.

Ser en en del 2008 kamper i reprise så ser en at denne fyren har det som trengs, jeg syns kanskje ikke Nilsen fikk det beste ut av han. For hans gode øyeblikk har ofte kommet når han har ført ballen selv.
Loggført

Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #19 på: Juni 25, 2010, 01:01:02 »

Hva har Petter Puddefjord vært gjennom, da, om jeg kan spørre?
Loggført

Ka du ve?
Hatleking
Medlem

Vis profil
« Svar #20 på: Juni 25, 2010, 09:23:00 »

Hehe. Trur eg misforstod diskusjonen litt. Meinte sjølvsagt Kalven.
Loggført

Chrisstah
Medlem

Vis profil
« Svar #21 på: Juli 12, 2010, 20:37:24 »

Hva har Petter Puddefjord vært gjennom, da, om jeg kan spørre?

Petter Puddefjord er total! Da er det vel bare å dra opp utbyggingstråden igjen??
Loggført

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

http://www.supporterbloggen.no/
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #22 på: Juli 13, 2010, 22:23:59 »

Fordi 1. august er en søndag ser det ikke ut til at Kalvenes får bli med i troppen mot Molde den dagen. Det skal visstnok være umulig å få noe papirarbeid gjennom fra UEFA den dagen. Selv om nok RBH villet stå klar ved faksen. Eller i det minste få noen andre til å gjøre det!;)
Loggført

Rød makt på Hansa!
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #23 på: Juli 13, 2010, 22:27:41 »

Jeg skjønner ikke at dette må gjøres 1. august. Kan de ikke ordne det før?
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #24 på: Juli 14, 2010, 07:00:50 »

FIFA er fotballens offentlige byråkrati, så litt prosedyrer må jo slå oss i fleisen frå tid til annen. Kanskje me kan synge "hater hater hater eff i fa" som respons. Amankwah er vel tilbake, men får han gult dei to neste kampene (noko eg er stygt redd for heime mot "lekne" Stabæk) så begynner det å spøke for forsvaret vårt. Austin er jo automatisk nærmere gult, mens Bakke sannsynlegvis er tiltenkt ei offensiv rolle når han er tilbake etter sin karantene.
Loggført

Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
Henrik8
Medlem

Vis profil
« Svar #25 på: Juli 15, 2010, 11:52:42 »

Samtidig melder Stavanger Aftenblad og Aftenposten at Viking jobber med å løse det samme problemet for Nevlands vedkommende. Har satt NFF på saken, og fått dem til å jobbe med FA. I følge NFF kan det gå i orden dersom FA er samarbeidsvillige.

Her må jaggu Brann være på NFF på samme måte som Viking er. "Overdragende" forbund er jo til og med det samme. Fremkommer ikke av artikkelen om NFF jobber også for å vareta Branns interesser, men det kan jo selvfølgelig være tilfelle.

Her må man i hvert fall være aktive.
Loggført

Kjør over pakket 09`
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #26 på: Juli 15, 2010, 12:16:08 »

RBH: Dette blir for dumt!

Vel....

De er ikke på arbeid i England 01.08 og sånn er det bare, da er det NFF som må fikse disp slik at dette kan gjennomføres dagen før. Så dette blir ikke for dumt fra FA sin side, men snarere blir det for dumt om NFF ikke skulle være behjelpelige.
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #27 på: Juli 15, 2010, 18:26:49 »

FA har ingenting å si i fht Kalvenes. Hans lisens gikk ut i mars eller noe.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #28 på: Juli 15, 2010, 20:32:59 »

FA har ingenting å si i fht Kalvenes. Hans lisens gikk ut i mars eller noe.

Ok, jeg kjenner ikke til hvordan dette fungerer, men så vidt jeg forsto det måtte FA inn i bildet, og viss det er slik at de ikke jobber på en søndag så må NFF finne måter rundt dette. Det kan da ikke være så problematisk.
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #29 på: Juli 15, 2010, 22:36:54 »

Fifa, ikke fa, saavidt jeg har skjont det. Uansett er det idiotisk og byraakratisk flisespikkeri i verdensklasse.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #30 på: Juli 16, 2010, 00:14:32 »

Jo, FA (det engelske) må skrive under på noe etter det jeg forstod i en artikkel i dag (aftenposten tror jeg).
Loggført

Ka du ve?
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #31 på: Juli 16, 2010, 01:30:16 »

NFF må sende en forespørsel eller noe som FA må godta. Dette gjøres via FIFAs datasystem, som er nede på søndager fordi ingen er på jobb...
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Yngve
Medlem

Vis profil
« Svar #32 på: Juli 16, 2010, 09:10:28 »

NFF må sende en forespørsel eller noe som FA må godta.

Men om nff poke fa, kanskje det går bra då..
Loggført

Styret kan bli.
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #33 på: Juli 16, 2010, 09:22:09 »

NFF må sende en forespørsel eller noe som FA må godta.

Men om nff poke fa, kanskje det går bra då..

Det blir uansett NFF som må gjøre noe, er ikke de på jobb i FA/FIFA så er de ikke på jobb.
Loggført

football
Medlem

Vis profil
« Svar #34 på: August 11, 2010, 18:14:34 »

Hei! Jeg er ikke Brann-fan, men lurer fælt på hva som skjer med at ikke Kalvenes har fått sjangsen til å vise seg hos dere, primært på venstrebacken. Så en del kamper han spilte i Championship for Burnley, samt de gangene han fikk sjangsen i Premier League. Kan ikke si annet enn at han fremstår som en kvalitetsspiller når han er i kampform. Fotballklok spiller, som blør for drakta. Ashley Cole slet med å komme rundt Kalvenes da Burnley og Chelsea møttes sist sesong ( da snakker vi ikke ren løpsduell;) Gi mannen noen TL-kamper til å komme i kampform, og jeg tror dere vil se en solid forsterkning i han. Glad
Loggført
Joggi Bogga
Medlem

Vis profil
« Svar #35 på: August 11, 2010, 18:21:04 »

Jeg tror egentlig ikke det er noe spesielt som skjer. Klubben har ikke fungerende apparat som sørger for at de skaffer seg spillere som de trenger. Tilfeldighetene råder. Bruk og kast. Summer som ville fått selv erfarne fulle sjømenn til å gremmes.

Kalven skulle aldri ha vært hentet. Det er sikkert den konklusjonen som begynner å synke inn på stadion også.
Loggført

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!
football
Medlem

Vis profil
« Svar #36 på: August 11, 2010, 18:28:17 »

Er det ikke litt tidlig å konkludere med det før han har vist seg i seriekamp? Var selv i Bergen da dere møtte Leeds, og synes han gjorde en meget god figur, og det med lite kamptrening i kroppen.. Hva som skjer på treningsfeltet til Brann har jeg derimot ikke kontroll på:)
Loggført
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #37 på: August 11, 2010, 20:41:22 »

Kalvenes har trent med oss en halv sesong. At han ennå ikke har gjort seg fortjent til så mye som et innhopp er et veldig dårlig tegn. At han har dårlig matchtrening unnskylder iallefall ikke den eventuelle feilhandlene. Dette burde man visst på forhånd mtp. at han hadde vært såpass lenge med oss og jeg håper virkelig ikke han er kjøpt som noe annet enn en kortsiktig løsning.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Huff
Medlem

Vis profil
« Svar #38 på: August 11, 2010, 22:19:40 »

Kanskje litt tidlig å avskrive Kalven enda. Skarsfjord slår meg ikke som den som gjør endringer, og selv om storspillet har uteblitt hadde vi jaffal ikke tapt på en stund da vi møtte Start, kanskje nordlendingen -av en eller annen obskur grunn- hadde konkludert med at backene ikke var så værst. Skarsfjord mener jo tydeligvis at David Nilsen er en ressurs, så lite overrasker meg der...

Når det gjelder Kalven vil det ikke overraske meg det minste om vi forlenger med han etter sesongen, da med ett år (forutsatt at han får spille senere i år riktignok). Føler meg rimelig sikker på at en eller flere av pensjonistene får ny kontrakt etter sesongen - jaffal om enten Solli, PVM eller begge går. Stallen er rett og slett for svak, bosmanmarkedet (i Norge) er elendig og vi har ingen kompetanse angående spillermarkedet utenlands -eller transfermidler. Videre stikker jo den eneste brukandes av gamlingene (Bakke) og Gylf ser endelig ut til å ha mistet plassen. Tror -of frykter- spesielt Kalven, men og Guntveit og Nilsen er hete kandidater til forlengelse. Skal Gylf, Guntveit, Bakke, Nielsen, PVM og Solli,  bort tror jeg verken vi våger, eller evner å erstatte disse med talenter fra egen stall og løvene, det er rett og slett umulig uten jubel fra de mer naivistiske delene av lokalpatriotene -og nedrykk. Så var det bosmanmarkedet, RBH og vårt fantastiske speiderapparat (robert Hauge og en DVD-spiller...).

Og der ble Klepp litt dyrere gitt...
Loggført

Skarsfjord må gå!
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #39 på: August 11, 2010, 22:22:10 »

Han satte da innpå Zsolt fra start. Greit nok om han ikke vil la Kalven starte, men han brukte bare to bytter mot start og at Kalven ikke får komme innpå engang tyder  på at nivået ike er allverdebs
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Huff
Medlem

Vis profil
« Svar #40 på: August 12, 2010, 00:42:42 »

Du har unektelig et poeng med Zslot ja, men misforstå meg rett. Jeg tror ikke Kalven er en klassespiller, jeg mener bare det er litt for tidlig å avskrive han etter to kamper på benken. Dette betyr ikke at jeg faktisk tror han holder et høyt nivå selv om jeg tviler sterkt på om han er direkte dårligere enn de elendige alternativene (på venstreback). Eksempelvis ville jeg ikke avskrive Holmvik etter en fem-seks serierunder i fjor, selvom det meste da tydet på at han var milevis unna noe som liknet et akseptabelt nivå. Likevel er Kalven (foruten den trolig utilgjengelige Bakke) den spilleren av gamlingene jeg helst ser vi tar med videre neste år per nå. Dette ett og slett pga alternativene. Den eneste jeg er rimelig sikker på at fremdeles kan bidra neste år er egentlig Guntveit, men å forlenge med en defensiv midtbanespiller med den skadehistorikken og alderen med tanke på at vi allerede har Tijan, Mjelde, Hassan, Haugen, Nes, Zslot og Austin blir litt feil. Mister vi og Solli og PVM ser jegog for meg at vi tvinges til å forlenge med noen av gamlingene, med mindre Hardball kommer på nye tanker, og da frykter jeg virkelig ny kontrakt til både Cato og Nielsen.
Loggført

Skarsfjord må gå!
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #41 på: August 12, 2010, 00:47:43 »

Han satte da innpå Zsolt fra start. Greit nok om han ikke vil la Kalven starte, men han brukte bare to bytter mot start og at Kalven ikke får komme innpå engang tyder  på at nivået ike er allverdebs

Som flere ventet, og fryktet.
Loggført

nummer9
Medlem

Vis profil
« Svar #42 på: August 12, 2010, 09:33:23 »

At han satt innpå Zsolt var greit, men at han tok ut Yaw istedenfor Mjelde (og Austin frem på midtbanen) tyder jo på at mannen ikke er helt klok.
Loggført
football
Medlem

Vis profil
« Svar #43 på: August 12, 2010, 10:29:31 »

Har begynt å lure på det selv.. Merkelig å putte inn to offensive spillere (fra en benk med såpass tynn offensiv suppe), når dere leder 1-0 over molde og ikke styrer kampen. Enhver fornuftig og rutinert trener ville valgt å sikre defensivt med så liten tid igjen å spille. Når det gjelder Kalvenes, så spår jeg TL-redebut mot Godset.
Loggført
osoerli
Medlem

Vis profil
« Svar #44 på: August 12, 2010, 15:16:59 »

Om ikkje Kalvenes var vurdert som betre enn Holmvik og Fakiri på venstrebacken skjønar eg ikkje poenget med å signera han.
Loggført

EG KJEDAR MEG SKARSFJORD
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #45 på: August 12, 2010, 15:32:25 »

Om ikkje Kalvenes var vurdert som betre enn Holmvik og Fakiri på venstrebacken skjønar eg ikkje poenget med å signera han.

Kalvenes er signert som midtstopper for Brann, det er det som ble sagt i forbindelse med overgangen. Sikkert fordi at Brann har ment at de har hatt nok dekning på venstrebacken med Fakiri og Holmvik og hadde større behov for midtstoppere på det tidspunktet de signerte han(før Zsolt signerte).

Men personlig mener jeg at Brann må revurdere det. Trolig er han med litt kamptrening det beste alternativet på venstrebacken med sin gode erfaring fra  Championship og Premier League for Burnley. Når han klarte å stoppe Ashley Cole skal han klare seg godt mot de fleste høgrekanter i tippeligaen også.
Når han også for litt over 2 år siden klarte å komme på årets lag i Skottland, må han vel ha litt kvaliteter. Ihvertfall bedre en formsvake Fakiri og Holmvik.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article1937596.ece

Blir meget overrasket om han fremdeles sliter benken for Brann i neste kamp.

« Siste redigering: August 12, 2010, 15:42:26 av Gulløl » Loggført

Hæ, skal Brann virkelig spille kjip fotball ?
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #46 på: August 12, 2010, 17:18:49 »

Latterlig hvis de ikke vil bruke Kalvenes som venstreback selv om han er bedre enn Fakiri fordi han ble hentet som stopper.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Hatleking
Medlem

Vis profil
« Svar #47 på: August 12, 2010, 20:36:51 »

Ja, merkeleg. I forhold til Holmvik og Fakiri var det då sjølvaste gullkalven me henta.
Loggført

kjegil
Medlem

Vis profil
« Svar #48 på: August 14, 2010, 21:40:27 »

Sitat
Når han klarte å stoppe Ashley Cole skal han klare seg godt mot de fleste høgrekanter i tippeligaen også.

Kalvenes har strengt talt ikke så mye mer å skryte av i Premier Leage enn et titalls kamper på tribunen.
Loggført
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #49 på: August 14, 2010, 21:46:36 »

Men han fikk noen få kamper i PL og en av dem var vel mot Chelsea? Mener at de møtte Chelsea med Kalvenes på banen iallefall. Om det var i PL, FA-cupen eller ligacupen husker jeg ikke.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Sider: [1] 2 3 ... 7  Alle
Print
Gå til: