Eg ler meg ihjel!!!
RBH må gå!
Nilsen må gå!
Skarsvik må gå!
Spillerne må gå!
Og sist og minst, "supporterne" må gå!
Byen e bombet og laget e skutt, stadion e nedlagt, så no e da slutt, stakkars Brann, Brann , Braaan , stakkars Braaan
For en patetisk gjeng.... Har lest gjennom tråden her, og et par stykker utmerker seg i positiv retning, men ellers er det som en gjeng sutrekjerringer... Slå opp i ordboka, engelsk-norsk sådann, på ordet SUPPORT hvorav formen supporter kommer fra.
Jeg støtter deres aksjoner, møt opp og hets deres spillere, hets styret, hets dere selv, så blir dere sikkert bra NOT!!!
Lurer på hvor mange av dere som går på kamp i adecco eller 2. div om Brann havner der. Føkkings medgangssupportere!!
Et lite tips skal dere få av meg. Google Karl Rosenkranz og les hans teori også omtalt som Rosenkranz prisippet. "Den som får høre at man er god, og får masse oppmuntring, blir etterhvert god.." "Den som over tid får høre at man er dårlig blir etterhvert også dårlig"
Så konklusjon: Dere suuuger som supportere, og fortsett med å sleng drit om laget deres og støtteapparatet. Det er en sann glede å lese tabellen....
Lett for dere å snakke om medgangssupportere. Dere er jo kanonfornøyde om dere bare redder plassen. Men supportere av Norges nest største klubb i omsetning og tilskueroppslutning er ikke fornøyde med det. Det er totalt ulike forventninger til Brann og FKH. Men hvor mange var dere da dere spilte i 1.divisjon og 2.divisjon? Tror faktisk forskjellen er større for dere enn den ville blitt for oss. Det til tross for at det hadde vært en MYYYE større nedtur for oss å spille i de divisjonene.
Du selv gjør forresten et meget patetisk inntrykk når du kommer inn på forumet her for å slenge dritt og komme med "morsomme" vrier på Brann-sanger. Den har dere jo til og med stjålet fra Hordene. Gratulerer!